More Pics & Close-ups: Aishwarya Rai at French Open 2010 (Roland Garros)

More Pics & Close-ups: Aishwarya Rai at French Open 2010 (Roland Garros) 0
More Pics & Close-ups: Aishwarya Rai at French Open 2010 (Roland Garros) 0


Post new comment

  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Images can be added to this post.

More information about formatting options

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Anonymous's picture

omg....she's breathtakingly beautiful

Anonymous's picture

I can easily see the layer of her custom-made contact lenses in 5th picture,as i strongly belive that her eye colour is not green or blue its light brown as you can see all of her child hood photos ,she had brown eyes . For real facts please check out the video.

http://www.youtube.com/watch?v=5Vjc3cZPtis

Anonymous's picture

looking so Hoooootttttt

Anonymous's picture

BREATHTAKINGLY GORGEOUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous's picture

shes' not aging well... Oh BTW,IM Not going to get a life...and not going to stop calling spade a spade and rai bachchan an overrated,overhyped,PR created Monster!!!

Anonymous's picture

again, she is not again very good.

Anonymous's picture

who ever is tellin abt not aging well an all pls.. get a life
go and see karishmas close up pics then u will understand
Ash looks as if shez only 30

Anonymous's picture

umm u can see her nipples. gross
why she wear a bra?

Anonymous's picture

she is not aging very good.

Anonymous's picture

like her lip colour

Anonymous's picture

she is so damn beautiful.

Anonymous's picture

looking beautiful in 5th close up

Anonymous's picture

She cant even pretend to not be bored

ritzy86's picture

Karishma Kapoor is the hottest and most good looking actress at this age way past 30 and same age is Aishwarya. Aish has really nice features and all but she isn't aging too well because of her round face. She still looks very nice I like her with natural make up. Karishma has got to be the hottest though at this age or another. When she's not pregnant her figure is like .... OMG She looks better than her younger sister lol.

Anonymous's picture

hhahahahahhaa...some people cant get over the beauty of aish's eyes...they keep thinking she has contact lenses on!! it's natural baby, get over it...yes a woman CAN have eyes that beautiful naturally

abhi_06's picture

Lookin like a dream
one word gorgeous

Anonymous's picture

lookin very cute, beautiful and young
now which actress looks soo good in her 30s

Anonymous's picture

gorgeous...even though i aint a fan of hers!

Anonymous's picture

her nipples are visible na? in the 1st and 3-4 pic! her eyes have started looking old!

Anonymous's picture

u can see her nipple..

Anonymous's picture

Boring

Anonymous's picture

you can see her colored contact lense rims in the close up photo

Anonymous's picture

All I can say is W-O-W. wow

cherrycrush's picture

love her easy breezy style.

sober girl's picture

she looks so cunning in first pic..

filmistuff's picture

she looks so bored. i bet she wishes she was in iifa. good thing salman came. he should go to all of them so bachchans never attend!

Anonymous's picture

she keeps flicking her hair.... lol

Sarah from Portugal's picture

She looks amazing as always, but bored to death LOL. Is that a hand over the belly in one of the pics?...mmmmm

Anonymous's picture

Soooo beautiful!!! Her features really are perfect. Love her!

Anonymous's picture

I have almost the same diamond and sapphire ring.My hubby gifted it to me for our 5th wedding anniversary :)

Anonymous's picture

Her features are so perfect beautiful.

Anonymous's picture

very pretty! She is so attractive and pleasant to look at. No one cn deny hor extemely gorgeous and jaw-dropping pretty she looks!
May Aishwarya continue like this forever and ever

thekacho's picture

for european it's a very nice, simple women, very cute, but i doubt she understands what is going on in from of her ))))

first photo looks like no idea about tennis, lol, maybe even she sleeps,
anyway she is really very nice

Anonymous's picture

lashes..omg...love her face

fashion_maven's picture

Wow, she has gorgeous features! This woman is all that she's cracked up to be.

Siwita's picture

her left eye n eyebrow look so weird

Anonymous's picture

little makeup? dont make me laugh people ...

God knows how many layers of foundation is applied to make her look that fair and still achieve no make up look ...

Anonymous's picture

is she even human she is flawlesss!!

Anonymous's picture

i love her lips

BOLLYWOOD's picture

loving the last picture!

Anonymous's picture

wow , how can someone look so good with so little makeup :) just kidding but one has to admit that once you look at these stars with so much makeup most of them look very plain without it/ or with less makeup however aish manages to look fresh, pretty with minimum...if u r used to eyeliners you know aht i mean...the day u dont wear them u look sick ...she looks without eyeliner...i know she has some mascara eyehadow but very few people can pull that off...

TrueDiva's picture

v beautiful eyes..she looks lyk her mother..these days d similarity is seeing more thn be4...she n her mother has same figure shape now..

Anonymous's picture

ISNT THAT HER NIPPLE ...VISIBLE ....OR AM ? WRONG !!

Anonymous's picture

Stunning, although did not get this attire for a match? hmm.. weird.. but she looks awesome..

Anonymous's picture

She looks nice , however cannot understand that why someone would wear a gown to a Tennis match? She should learn to dress casually.

Poll

KWK: The more entertaining Kapoors ?:

Top Movies

Who's online

There are currently 10 users and 6102 guests online.
\n