Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express

Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 0Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 1Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 2
Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 0Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 1Shahrukh khan and Deepika padukone on the sets of Chennai Express 2

here are some offscreen pictures of Shahrukh khan , Deepika padukone and Rohit shetty from the sets of Chenna express


Post new comment

  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Images can be added to this post.

More information about formatting options

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Anonymous's picture

Sun, 2013-04-14 14:26 — Anonymous

So excited for the movie. Deepika is so lucky to work with SRK again. And I must say his production house always present girls beautifully...they look the best in their films whether kareena in Asoka, rani in Paheli, Deepika in OSO and now this one. Lucky girls.
....
Yeah! That's true. Good observation!

gul_panra's picture

Haha...@Alessia
Love Youu..:-D

Anonymous's picture

Yes....I just subscribed to her blog...looking forward to the contest.......what is the Decent Stalker's real name?
.......................................................................................
Hahahhahaa......very nice........ QuickGun Murugun SRK! Okay..just curious to know..anybody else knows about the Decent Stalker contest where we get to meet SRK at her book launch?

...............................................................................................................

hey i too read about the contest.... as far as i know when the book launches, srk will be there and one lucky winner will get to time spend time with srk on some other day... lemme know more if anyone gets to know more. I'm going to try for it...he is so charming...

Blossom-baby's picture

Eagerly waiting for this film.

Anonymous's picture

Sun, 2013-04-14 21:20 — Voiceswriter

When will this film finish filming?
................................................................

i heard by sept- october... is it scheduled for release with the book decent stalker?

Anonymous's picture

Sun, 2013-04-14 12:26 — Anonymous

Hahahhahaa......very nice........ QuickGun Murugun SRK! Okay..just curious to know..anybody else knows about the Decent Stalker contest where we get to meet SRK at her book launch?

...............................................................................................................

hey i too read about the contest.... as far as i know when the book launches, srk will be there and one lucky winner will get to time spend time with srk on some other day... lemme know more if anyone gets to know more. I'm going to try for it...he is so charming...

Anonymous's picture

So excited.

Anonymous's picture

Sat, 2013-04-13 17:36 — Anonymous

lol if only girls from chennai really looked like that. this is NOT what you see when you go to tamil nadu...and i'm a tamil girl speaking here.
.........................................................................................................................................................
beauties in each region , sridevi , hema, rekha and others from tamil nadu and They are beauties.
also deepika from south india (Karnataka) ......... and i'm not tamil girl:)

Voiceswriter's picture

When will this film finish filming?

Anonymous's picture

So excited for the movie. Deepika is so lucky to work with SRK again. And I must say his production house always present girls beautifully...they look the best in their films whether kareena in Asoka, rani in Paheli, Deepika in OSO and now this one. Lucky girls.

Anonymous's picture

Hahahhahaa......very nice........ QuickGun Murugun SRK! Okay..just curious to know..anybody else knows about the Decent Stalker contest where we get to meet SRK at her book launch?

Anonymous's picture

Deepika is very cute.

Anonymous's picture

So beautiful.

Anonymous's picture

Rofl at katrina fans.. they are so funny and uneducated.

Anonymous's picture

dont like srk depika's jodi

Anonymous's picture

priyanka would've been a better choice, but deepika still looks good.

Anonymous's picture

Can srk be mine ?? I love u cutie piee <3

Anonymous's picture

HAHAH please do you have any middle age crisis? running around young girls these days

Miah-freak's picture

Can't wait to watch CE !! SRK and Deepika look amazing :)

Anonymous's picture

Love it.

fmlreally's picture

I can never get over Deepika's beauty. I can't believe I am actually excited for this movie lol

Anonymous's picture

Seriously borrinngggg

Jaan_Srk's picture

Aww my cutie pies :)

Anonymous's picture

SrK and Deepika look so good together :)

Anonymous's picture

she is the most gorgeous girl in the industry hands down. so beaut. and look at her natural curves in the thrid pic wow. i dont not like kareena but she had to get photoshopped curves in heroine but this girl is all natural

Anonymous's picture

This is going to be a kicka** comedy! And the love comedy!!

Anonymous's picture

Srk<3 <3

Anonymous's picture

Deepika is flawless *_*

Gializa's picture

As always deepika look Gorgous

Anonymous's picture

Cany wait to see CE.

Anonymous's picture

Awww so cutee

Anonymous's picture

picture abhi baki hai mera dost ;)

Alessia's picture

Sat, 2013-04-13 15:37 — katrinalover
New
Sat, 2013-04-13 15:34 — Alessia
New
Thx PR!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I DOT LYK Y CUZ UR KKK'S CHAMCHI BUT NOW I AGREE WID U
....................................
LOL I DON'T CARE WHETHER YOU LIKE ME OR NOT. ANYWAYS THX FOR AGREEING WITH ME KAT'S CHAMCHI. I REPLIED TO YOU IN YOUR STYLE (CAPS LOCK). HOPE YOU LIKE IT. :D

Anonymous's picture

lol if only girls from chennai really looked like that. this is NOT what you see when you go to tamil nadu...and i'm a tamil girl speaking here...

Nabby H's picture

Hahaha @ the second picture. Shahrukh's attire. And Deepika can pull off pretty much any look.

katrinalover's picture

Sat, 2013-04-13 15:34 — Alessia
New
Thx PR!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I DOT LYK Y CUZ UR KKK'S CHAMCHI BUT NOW I AGREE WID U

Alessia's picture

Thx PR!

RAINA29's picture

The OSO Jodi is back :D And they look lovelyy<3

Hypatia's picture

very average.. nothing special about her.

Anonymous's picture

Shah Rukh<3

Anonymous's picture

deepika looks adorable..love the south indian attire!

Anonymous's picture

thumbs up

Anonymous's picture

King khan looking soooooooooo handsome

Anonymous's picture

SRK in yellow shirt, lungi, brown boots, vibuthi on forehead... ha ha ha..... I want to watch this film.... might be very hilarious

onlyrani's picture

Deepika<3

Anonymous's picture

This is so cool. I'm super excited bout this film. It seems SRK and Deepika have such a different avatar in this film.

Anonymous's picture

Lovely! Can't wait for this film. SRK-Deepika all the wayyy :)

Poll

Bang Bang Or Haider - Your Oct 2 Movie pick ?
Bang Bang
41%
Haider
59%
Total votes: 2236

Top Movies

Who's online

There are currently 25 users and 4472 guests online.
\n