Video: Frooti Mango Juice ad feat. Shah Rukh Khan

Video: Frooti Mango Juice ad feat. Shah Rukh Khan 0
Video: Frooti Mango Juice ad feat. Shah Rukh Khan 0

Mango Frooti, Fresh 'n' Juicy has been spreading its magic for almost three decades now. And this time around, it has cast a spell on none other than the King Khan himself. Shah Rukh Khan relishes the freshest and juiciest mangoes and what follows is, for you to enjoy.

Conceptualized by Creativeland Asia. And produced by Nirvana Films.

Ad definitely makes you crave 'Frooti Mango Juice'. LOL at the Homer drool!


Post new comment

  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Images can be added to this post.

More information about formatting options

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Anonymous's picture

wow SRK you are my HERO no one. I love you and you are the world's greatest entertainer; whether its an interview, ads, movies or awards shows. You just know how to connect to every soul.... Hope you get lots of happiness and success so we your fans can enjoy you and get inspired from your achievements. SRK is the greatest, king khan, the only DON and BHADSHAH of bollywood. Hate mr. bhachan

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Sooooooooo sexy. I love him so much and I would start draining this juice in school:D hope I will find it in Canada! Lol

  • 1 year ago
  • Miah-freak's picture

    @Fazzy This advert does not make me crave Frooti but does make me crave Shah Rukh lol
    -------

    OMG i agreee..he is SEXY as hell ! nd @bollywood lover..WOW , the pic u posted <3

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    i think srk should change his name to 'frooti' !!!!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Wow..ppl find a 50 yr oldie drinking mango drink hot....hmmmm so all NRI aunties r on PV....

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrr! I wanna be the juice bottleeeeeeeeeeeeeeeeee!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Now all women want to drink frooti mango juice and fantasize about being with SRK and all men want to drink frooti mango juice to impress all the women:P

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Uffff the way the juice is splashing all over his gorgeous face in that pic Bollywood-Lover posted............uffffffffff uffffffffffffff uffffffffffffffff!!!! I want SRK RIGHT NOW!!!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Ufffffffffffffffffffffff hotness and sexiness!!!

    Hey Bollywood-Lover thanks for that pic!! He looks too HOT in it....I mean something happens to me seeing that,.........something naughty! :P

  • 1 year ago
  • Voiceswriter's picture

    lol I would if he actually drinks this.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    lol he himself looks like chooosa hua aaaaaammmm.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Oh my!!! Can I be the bottle!!! The way he drinks the juice!!!! Damn I want him!!!

  • 1 year ago
  • Desigirl007's picture

    Wed, 2013-03-06 13:49 — Bollywood-Lover

    :)

    -----------
    My dil maange more of Srk. Hawt picture He is hawtter

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Lol srk is walking on katrina's steps :p rasiyaaaaa

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    @Fazzy @DeepikaFan lmao my feelings exactly! And thanks @Bollywood-Lover for that screencap ;)

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    No one comes close to him :) x

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    I don't know who is more tasty....SRK or the frooti mango juice! ^.^ I would certainly want SRK! :P

  • 1 year ago
  • Bollywood-Lover's picture

    :)

  • 1 year ago
  • DeepikaFan's picture

    @Fazzy This advert does not make me crave Frooti but does make me crave Shah Rukh lol
    --------------
    I laughed so hard, omg x'D I agree.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Glad that he's promoting a mango juice:)))) I love mango and I loooooooove him. He's super hot in the ad.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    i love him :) the legendary king khan! haters gon' hate...but you guys calling him bunch of names cant handle the fast that he will always be richer, more talented, and more famous than you guys will ever be ;)

  • 1 year ago
  • Fazzy's picture

    This advert does not make me crave Frooti but does make me crave Shah Rukh lol

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    This commercial is enough to prove that katrina and shahrukh are in love..first kat made mango ad and now srk.
    ...................
    yes dats wat ppl in love do...work in ads for rival companies for mango drink..i m hvng hard tym believing dis tho..srk competing wd katrina...lol...he does a lux ad,frooti ad n then complains abt not being called macho..hahaha..rasiyaaaaaa..

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    I CAN'T BELIEVE THIS..BOTH SRK AND KATRINA ARE COMPETING AGAINST EACH OTHER :D SO SWEEEETTT ...WELL WE ALL KNOW WHY :D

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    i love this ad! srsly! its so cute n fresh!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    hottieeee!!!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Uncle ji ke haath mein fruity! No thanks....makes him look a little fruity.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    This commercial is enough to prove that katrina and shahrukh are in love..first kat made mango ad and now srk.
    Well he is SEXY

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Inspired by Katrina. Good product good juice good choice good taste.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Funny how there is a new Slice ad with Katrina that just came out around the same time as SRK's. lol. they are so competing against eachother

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    My babiieee <3

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    I'm sorry SRK but the true stars of the ad were the ADORABLE KIDS!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    SRK drinking mango juice....HOTNESS!!! This will make their sales go soaring high!!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Lol...he is trying to compete with katrina. I think their personal relationship is so cute.

  • 1 year ago
  • RAINA29's picture

    How he is drinking that mango juice?? PURE SEXINESS ;D He's such a hottie omg! Loved the concept and the way this was shot:)

  • 1 year ago
  • lovePConly's picture

    Nice competition to katrina.

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    SRK endorses fruit juice Akshay Kumar endorses whiskey...

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    best SRK add ever!! in love with it!! my new Ringtone for sure!!

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    I LOVED IT

  • 1 year ago
  • Anonymous's picture

    Sho shweet

  • 1 year ago
  • Poll

    Is it OK for actors to dance at weddings?:

    Top Movies

    Who's online

    \n